Ο Κωνσταντίνος Σινάνης μίλησε για τη μάχη που δίνει με τον καρκίνο, την πορεία της υγείας του και την επιστροφή στα καθήκοντά του
Για την πορεία της υγείας του και τη μάχη που συνεχίζει να δίνει με τον καρκίνο μίλησε ο δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου, Κωνσταντίνος Σινάνης, στην εκπομπή «Buongiorno» και τη Φαίη Σκορδά. Ο 35χρονος δήμαρχος, που είχε συγκινήσει το πανελλήνιο όταν αποκάλυψε δημόσια τη διάγνωσή του κατά την τελετή των Θεοφανίων, ανέφερε ότι οι θεραπείες βρίσκονται πλέον στο τελικό τους στάδιο, ενώ έχει ήδη επιστρέψει στα αυτοδιοικητικά του καθήκοντα.
Η δημόσια αποκάλυψη και η επέμβαση
Υπενθυμίζεται ότι ο Κωνσταντίνος Σινάνης είχε γνωστοποιήσει τον περασμένο Ιανουάριο, κατά τη διάρκεια της τελετής των Θεοφανίων, ότι διαγνώστηκε με καρκίνο.
Στη συνέχεια υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση για την αφαίρεση του όγκου, ενώ λίγες ημέρες μετά το χειρουργείο του έδωσε το «παρών» στους εορτασμούς της 25ης Μαρτίου στον Άγιο Ευστράτιο, μόλις πέντε ημέρες μετά την επέμβαση.
«Οδεύουμε προς το τέλος»
Μιλώντας για την πορεία της υγείας του, ο δήμαρχος εμφανίστηκε αισιόδοξος, επισημαίνοντας ότι η θεραπευτική διαδικασία δεν έχει ολοκληρωθεί, αλλά βρίσκεται κοντά στην ολοκλήρωσή της.
«Δεν έχουμε τελειώσει ακόμα αλλά οδεύουμε προς το τέλος», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Όπως εξήγησε, παρά το γεγονός ότι συνεχίζει να υποβάλλεται σε θεραπείες, έχει επιστρέψει στην καθημερινότητα και στις υποχρεώσεις του ως δήμαρχος.
Επιστροφή στα καθήκοντα του δημάρχου
Ο κ. Σινάνης ανέφερε ότι καταβάλλει προσπάθεια να βρίσκεται όσο το δυνατόν περισσότερο στον Άγιο Ευστράτιο, συνδυάζοντας τις θεραπείες του με τις ανάγκες της διοίκησης του δήμου.
«Επέστρεψα στα καθήκοντα, βόλεψαν τα δρομολόγια των πλοίων, προσπαθώ να είμαι όσο το δυνατόν περισσότερο στο νησί, παρά το γεγονός ότι οι θεραπείες συνεχίζονται για λίγο διάστημα ακόμα», σημείωσε.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, τόνισε ότι η ευθύνη απέναντι στους πολίτες αποτελεί ισχυρό κίνητρο για να συνεχίσει το έργο του.
«Δεν παύεις να είσαι δήμαρχος, είναι τιμή που σε επέλεξε ο κόσμος να διαχειριστείς τις τύχες του τόπου», ανέφερε.
«Η ενασχόληση με τον δήμο είναι μια διέξοδος»
Ο δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου υπογράμμισε ότι προσπαθεί να ανταποκρίνεται με συνέπεια τόσο στις απαιτήσεις της θεραπείας όσο και στις ανάγκες του νησιού.
«Προσπαθώ να είμαι επιμελής. Δεν μας αφήνει περιθώρια η αρρώστια, αλλά οφείλουμε να είμαστε επιμελείς στις απαιτήσεις του νησιού και των κατοίκων», δήλωσε.
Όπως είπε, η καθημερινή ενασχόλησή του με τα καθήκοντα της δημαρχίας λειτουργεί και ως μια σημαντική ψυχολογική διέξοδος κατά τη διάρκεια της δύσκολης περιόδου που διανύει.
«Είναι και μια διέξοδος να ασχολούμαι και να μην το έχω στο μυαλό μου αυτό», κατέληξε.