Υπεγράφη η σύμβαση για παρεμβάσεις στα 3ο, 4ο και 5ο Δημοτικά Σχολεία της πόλης μέσω του Προγράμματος «Αττική 2021-2027»
Στην ενεργειακή αναβάθμιση τριών δημοτικών σχολείων της Αγίας Παρασκευής προχωρούν η Περιφέρεια Αττικής και η ΚΤΥΠ Α.Ε., μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης στο γραφείο του περιφερειάρχη Αττικής Νίκου Χαρδαλιά. Το έργο, συνολικής επιλέξιμης δαπάνης 1,18 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ, χρηματοδοτείται από το Περιφερειακό Πρόγραμμα «Αττική 2021-2027» και αφορά το 3ο, το 4ο και το 5ο Δημοτικό Σχολείο Αγίας Παρασκευής.
Εκτεταμένες παρεμβάσεις για τη βελτίωση των σχολικών υποδομών
Η σύμβαση υπεγράφη παρουσία του δημάρχου Αγίας Παρασκευής Γιάννη Μυλωνάκη, του διευθύνοντος συμβούλου της ΚΤΥΠ Α.Ε. Αθανάσιου Γιάνναρη και εκπροσώπου της αναδόχου εταιρείας.
Το έργο χρηματοδοτείται από το Περιφερειακό Πρόγραμμα «Αττική 2021-2027» – Προτεραιότητα 2Α, με πόρους του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), και περιλαμβάνει σειρά παρεμβάσεων που στοχεύουν στη μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης και στη βελτίωση των συνθηκών λειτουργίας των σχολικών μονάδων.
Συγκεκριμένα, προβλέπονται αντικαταστάσεις κουφωμάτων, τοποθετήσεις θερμοϋγρομονώσεων και εξαεριστήρων, αναβάθμιση των συστημάτων θέρμανσης, ψύξης και τεχνητού φωτισμού, καθώς και εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων.
Νίκος Χαρδαλιάς: «Κάθε ευρώ να μετατρέπεται σε έργο με κοινωνικό αποτύπωμα»
Ο περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς υπογράμμισε τη σημασία του έργου τόσο για τη σχολική κοινότητα όσο και για το περιβάλλον.
«Οι παρεμβάσεις που θα υλοποιηθούν στην Αγία Παρασκευή θα βελτιώσουν σημαντικά τις συνθήκες μάθησης και καθημερινότητας για μαθητές και εκπαιδευτικούς, μειώνοντας παράλληλα το ενεργειακό αποτύπωμα των σχολικών μονάδων. Στόχος μας είναι κάθε ευρώ των ευρωπαϊκών πόρων μας να μετατρέπεται σε έργο με μετρήσιμο κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα», δήλωσε.
Γιάννης Μυλωνάκης: «Ένα ακόμη βήμα για καλύτερα και ασφαλέστερα σχολεία»
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Αγίας Παρασκευής Γιάννης Μυλωνάκης χαρακτήρισε ιδιαίτερα σημαντική την υπογραφή της σύμβασης για την πόλη.
«Η υπογραφή της σύμβασης αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική στιγμή για την πόλη μας και ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα προς τη βελτίωση των σχολικών μας υποδομών.
Πρόκειται για ένα έργο που χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Αττικής και αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο καλοκαίρι, προσφέροντας καλύτερες, ασφαλέστερες και πιο σύγχρονες συνθήκες εκπαίδευσης για εκατοντάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς», ανέφερε.
Οι παρευρισκόμενοι στην υπογραφή της σύμβασης
Στην υπογραφή της σύμβασης παρέστησαν η αντιπεριφερειάρχης Βόρειου Τομέα Αθηνών Μαργαρίτα Βάρσου, ο αντιδήμαρχος Παιδείας, Προσχολικής Αγωγής και Δια Βίου Μάθησης του Δήμου Αγίας Παρασκευής Γιάννης Λογοθέτης, η εντεταλμένη σύμβουλος για θέματα Τεχνικών Έργων Λιάνα Σιούλα και ο αναπληρωτής προϊστάμενος της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών Γιώργος Παπαγεωργίου.
Παρόντες ήταν επίσης ο γενικός διευθυντής Έργων της ΚΤΥΠ Α.Ε. Γιάννης Κανελλόπουλος, η γενική διευθύντρια Στρατηγικού Σχεδιασμού του φορέα Κωνσταντίνα Θεοφιλάτου, καθώς και ο προϊστάμενος της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Περιφερειακού Προγράμματος (ΕΥΔΠ) «Αττική 2021-2027».