Σε ειδική εκδήλωση στο Ανατολικό Πάρκο ΧΑΝΘ – Κήπος των Νούφαρων πραγματοποιήθηκαν οι απονομές του διαγωνισμού
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης βράβευσε τους νικητές του διαγωνισμού «Πράσινο Μπαλκόνι», σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Ανατολικό Πάρκο ΧΑΝΘ – Κήπος των Νούφαρων. Ο διαγωνισμός συγκέντρωσε τη συμμετοχή 216 πολιτών, ενώ στην τελική ηλεκτρονική ψηφοφορία έλαβαν μέρος 6.200 δημότες, αναδεικνύοντας τη σημαντική απήχηση της δράσης για την ενίσχυση του αστικού πρασίνου.
Η εκδήλωση βράβευσης στο Ανατολικό Πάρκο ΧΑΝΘ
Η τελετή απονομής των βραβείων πραγματοποιήθηκε στο Ανατολικό Πάρκο ΧΑΝΘ – Κήπος των Νούφαρων, παρουσία συμμετεχόντων και εκπροσώπων της δημοτικής αρχής. Ο διαγωνισμός στόχευσε στην ανάδειξη της συμβολής των πολιτών στη βελτίωση της εικόνας της πόλης μέσα από τη δημιουργία πράσινων μπαλκονιών, βεραντών και ταρατσών.
Η συμμετοχή των πολιτών και η ηλεκτρονική ψηφοφορία
Στον διαγωνισμό συμμετείχαν συνολικά 216 Θεσσαλονικείς, οι οποίοι διαμόρφωσαν μικρές εστίες αστικού πρασίνου στις κατοικίες τους. Η τελική φάση πραγματοποιήθηκε μέσω ηλεκτρονικής ψηφοφορίας με τη χρήση ταυτοποίησης μέσω TaxisNet, στην οποία συμμετείχαν 6.200 δημότες, διασφαλίζοντας τη διαφάνεια της διαδικασίας.
Από τη διαδικασία αναδείχθηκαν έξι νικητές συνολικά: τρεις στην κατηγορία των μεγάλων μπαλκονιών και τρεις στην κατηγορία των μικρών μπαλκονιών. Παράλληλα, απονεμήθηκαν αναμνηστικά δώρα και σε συμμετέχοντες που έφτασαν στην τελική τριάδα.
Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, αναφέρθηκε στη μεγάλη συμμετοχή των πολιτών, υπογραμμίζοντας ότι η προστασία του περιβάλλοντος και η ενίσχυση του πρασίνου αποτελούν συλλογική υπόθεση για την πόλη.
Όπως σημείωσε, 6.200 πολίτες συμμετείχαν σε έναν πλήρως πιστοποιημένο διαγωνισμό, επισημαίνοντας ότι η συγκεκριμένη δράση αποτελεί ευκαιρία συνάντησης της τοπικής κοινωνίας γύρω από έναν κοινό στόχο: μια πιο πράσινη και βιώσιμη Θεσσαλονίκη.
Στόχος η θεσμική εξέλιξη του διαγωνισμού
Από την πλευρά του, ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Αστικού Πρασίνου και Πανίδας, Βασίλειος Διαμαντάκης, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συμμετοχή και τη διαδικασία, σημειώνοντας ότι στόχος του Δήμου είναι ο διαγωνισμός «Πράσινο Μπαλκόνι» να εξελίσσεται και να βελτιώνεται κάθε χρόνο.
Όπως ανέφερε, η δημοτική αρχή δεσμεύεται να διορθώνει τις όποιες αδυναμίες και να ενισχύει τον θεσμό, ευχαριστώντας τόσο τους συμμετέχοντες όσο και τους πολίτες που συμμετείχαν στην ψηφοφορία.