Με 13 ψήφους επί 19 παρόντων μελών, ο δήμαρχος Παιανίας επανεξελέγη πρόεδρος του Συνδέσμου Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού
Πρόεδρος του Συνδέσμου Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού (ΣΠΑΥ) παραμένει ο Ισίδωρος Μάδης, καθώς επανεξελέγη στις σημερινές αρχαιρεσίες με 13 ψήφους επί 19 παρόντων μελών. Στη νέα διοικητική σύνθεση, αντιπρόεδρος εξελέγη ο Μιλτιάδης Μπαντής από τον Δήμο Βύρωνα, ενώ καθήκοντα γενικού γραμματέα αναλαμβάνει ο Βασίλης Σιαμάνης από τον Δήμο Παπάγου–Χολαργού.
Η εκλογική διαδικασία στον ΣΠΑΥ
Οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη προέδρου, αντιπροέδρου και μελών της Εκτελεστικής Επιτροπής του ΣΠΑΥ πραγματοποιήθηκαν με τη συμμετοχή εκπροσώπων των δήμων που απαρτίζουν τον σύνδεσμο.
Ο Ισίδωρος Μάδης επανεξελέγη πρόεδρος συγκεντρώνοντας 13 ψήφους επί 19 παρόντων μελών, εξασφαλίζοντας ισχυρή εντολή συνέχειας για τη διοίκηση του φορέα που έχει ως αποστολή την προστασία και ανάπτυξη του Υμηττού.
Νέα σύνθεση διοίκησης
Στη θέση του αντιπροέδρου εξελέγη ο Μιλτιάδης Μπαντής, δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Βύρωνα. Για τη θέση του γενικού γραμματέα επιλέχθηκε ο αντιδήμαρχος Παπάγου–Χολαργού Βασίλης Σιαμάνης, με αναπληρωματικό μέλος τη δημοτική σύμβουλο Ηλιούπολης Χριστίνα Σερέτη.
Στην εκλογική διαδικασία συμμετείχαν αιρετοί και εκπρόσωποι από πολλούς δήμους της περιοχής του Υμηττού, μεταξύ των οποίων οι δήμαρχοι και στελέχη των Δήμων Αγίας Παρασκευής, Βάρης–Βούλας–Βουλιαγμένης, Βύρωνα, Ελληνικού–Αργυρούπολης, Ζωγράφου, Ηλιούπολης, Καισαριανής, Κρωπίας, Παιανίας, Παπάγου–Χολαργού, Δάφνης–Υμηττού και Μαρκοπούλου–Μεσογαίας.
Ισίδωρος Μάδης: Ο ΣΠΑΥ προχωρά μπροστά με ενότητα
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο επανεκλεγείς πρόεδρος του ΣΠΑΥ και δήμαρχος Παιανίας Ισίδωρος Μάδης υπογράμμισε ότι το αποτέλεσμα αποτελεί μήνυμα ενότητας και συνέχειας.
Όπως δήλωσε, ο ΣΠΑΥ «προχωρά μπροστά με ενότητα, συνέχεια και κοινό στόχο την ακόμη πιο ισχυρή προστασία του Υμηττού», τονίζοντας ότι ο σύνδεσμος συνεχίζει «με σχέδιο, συνεργασία και ευθύνη» για την ενίσχυση του έργου του.
Ο νέος αντιπρόεδρος Μιλτιάδης Μπαντής χαρακτήρισε τη θέση τιμητική αλλά και ιδιαίτερα υπεύθυνη, σημειώνοντας ότι η συνεργασία όλων των φορέων είναι απαραίτητη ώστε ο Υμηττός να παραμείνει «πράσινος, ασφαλής και ανθεκτικός».
Από την πλευρά του, ο νέος γενικός γραμματέας Βασίλης Σιαμάνης υπογράμμισε ότι η νέα διοίκηση θα συνεχίσει με ενότητα και σχέδιο για τη διατήρηση και ενίσχυση του ρόλου του ΣΠΑΥ προς όφελος των πολιτών και του περιβάλλοντος.