Ο Δήμαρχος Κηφισιάς Βασίλης Ξυπολυτάς ανακοίνωσε την προμήθεια νέου εξοπλισμού για την καθαριότητα και την Πολιτική Προστασία
Σε σημαντική ενίσχυση του στόλου καθαριότητας προχωρά ο Δήμος Κηφισιάς, με την ένταξη οκτώ νέων οχημάτων που θα επιχειρούν το επόμενο διάστημα σε Κηφισιά, Νέα Ερυθραία και Εκάλη. Η νέα προμήθεια αφορά σάρωθρα, φορτηγά και οχήματα Πολιτικής Προστασίας, με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας και την αναβάθμιση των δημοτικών υπηρεσιών.
Ενίσχυση του στόλου καθαριότητας
Τις επόμενες ημέρες ο Δήμος Κηφισιάς ενισχύει σημαντικά τον στόλο του με οκτώ νέα οχήματα που τίθενται σε λειτουργία για τις ανάγκες καθαριότητας και υποστήριξης των υπηρεσιών.
Συγκεκριμένα, προστίθενται:
2 νέα σάρωθρα (σκούπες)
2 φορτηγά με άρπαγες για τη συλλογή κλαδεμάτων
1 βυτίο για τις ανάγκες της Πολιτικής Προστασίας
1 ανοικτό φορτηγό
2 νταλίκες
Αναβάθμιση υπηρεσιών και υποδομών
Ο νέος εξοπλισμός ενισχύει την επιχειρησιακή ικανότητα των υπηρεσιών καθαριότητας, δίνοντας τη δυνατότητα για πιο άμεσες και αποτελεσματικές παρεμβάσεις σε όλο τον Δήμο.
Παράλληλα, όπως επισημαίνεται, η δημοτική αρχή επενδύει σε σύγχρονα μέσα, προκειμένου να υποστηρίξει το έργο των εργαζομένων και να βελτιώσει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους δημότες.
Στόχος μια πιο καθαρή πόλη
Η ενίσχυση του στόλου εντάσσεται στον συνολικό σχεδιασμό για τη διαρκή αναβάθμιση της καθαριότητας και τη βελτίωση της εικόνας της πόλης, με έμφαση στη λειτουργικότητα και την καθημερινότητα των πολιτών.
«Λιγότερα λόγια, περισσότερη δουλειά» τονίζει χαρακτηριστικά ο Δήμος, υπογραμμίζοντας τη συνεχή προσπάθεια για μια πιο καθαρή και οργανωμένη Κηφισιά, Νέα Ερυθραία και Εκάλη.