Παρεμβάσεις σε κτιριακές υποδομές, χώρους υγιεινής και αθλητικές εγκαταστάσεις με στόχο την ολοκλήρωση των έργων πριν από τη νέα σχολική χρονιά
Στην αναβάθμιση του 1ου Λυκείου Ηρακλείου Αττικής προχωρά ο Δήμος, αξιοποιώντας χρηματοδότηση για εκτεταμένες εργασίες λειτουργικής και αισθητικής ανακαίνισης, ενώ παράλληλα παρεμβάσεις πραγματοποιούνται και στο 2ο Δημοτικό Σχολείο, με εσωτερικούς χρωματισμούς και εργασίες μόνωσης. Οι παρεμβάσεις έχουν ξεκινήσει με τη λήξη της σχολικής χρονιάς και στοχεύουν στην παράδοση αναβαθμισμένων σχολικών μονάδων τον Σεπτέμβριο.
Έργα αναβάθμισης στο 1ο Λύκειο
Όπως γνωστοποίησε με ανάρτησή του ο δήμαρχος Ηρακλείου Αττικής, Νίκος Μπάμπαλος, ο Δήμος εξασφάλισε τη χρηματοδότηση που απαιτείται για την υλοποίηση των εργασιών στο 1ο Λύκειο και προχώρησε άμεσα στην έναρξή τους με το τέλος της σχολικής χρονιάς.
Οι παρεμβάσεις περιλαμβάνουν:
Μονώσεις του κτιρίου
Πλήρη ανακαίνιση των χώρων υγιεινής
Εσωτερικούς και εξωτερικούς ελαιοχρωματισμούς
Ανακατασκευή των γηπέδων άθλησης
Στόχος είναι το σχολικό συγκρότημα να παραδοθεί πλήρως αναβαθμισμένο με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Παρεμβάσεις και στο 2ο Δημοτικό Σχολείο
Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκονται εργασίες και στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου Αττικής, όπου ήδη έχουν ξεκινήσει εσωτερικοί χρωματισμοί. Το επόμενο διάστημα θα πραγματοποιηθούν και εργασίες μόνωσης του κτιρίου, με στόχο τη βελτίωση της λειτουργικότητας και των συνθηκών φοίτησης.
Στόχος η αναβάθμιση των σχολικών υποδομών
Σύμφωνα με τη δημοτική αρχή, οι παρεμβάσεις εντάσσονται σε έναν συνολικό σχεδιασμό αναβάθμισης των σχολικών υποδομών της πόλης. Ο δήμαρχος υπογράμμισε ότι η επένδυση στην Παιδεία αποτελεί κεντρική προτεραιότητα, καθώς συνδέεται άμεσα με το μέλλον της τοπικής κοινωνίας.
Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε, ο Δήμος στοχεύει στη δημιουργία σύγχρονων, ασφαλών και λειτουργικών σχολικών κτιρίων που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες μαθητών και εκπαιδευτικών.