Ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης θέτει σοβαρά ερωτήματα για την ασφάλεια των πολιτών μετά τη φωτιά σε φοίνικα στην Πλατεία Γέρακα από έκρηξη σε ηλεκτροφόρα καλώδια
Με σκληρή γλώσσα κατά της δημοτικής αρχής Παλλήνης τοποθετείται ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης και μέλος του ΓΣ της ΚΕΔΕ, Κωστής Σμέρος, μετά το περιστατικό έκρηξης σε ηλεκτροφόρα καλώδια που προκάλεσε φωτιά σε φοίνικα στην Πλατεία Γέρακα. Ο κ. Σμέρος υποστηρίζει ότι το πρόβλημα ήταν γνωστό εδώ και καιρό, θέτοντας σοβαρά ερωτήματα για την ασφάλεια των πολιτών και κάνοντας λόγο για εικόνα εγκατάλειψης και επικίνδυνης ανευθυνότητας από πλευράς της δημοτικής αρχής.
«Ένα πρόβλημα που ήταν μπροστά στα μάτια όλων»
Σε ανάρτησή του, ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης περιγράφει το περιστατικό που σημειώθηκε στην καρδιά της Πλατείας Γέρακα, σε έναν χώρο όπου καθημερινά συγκεντρώνονται οικογένειες, παιδιά και πολίτες.
Όπως αναφέρει, φοίνικας λαμπάδιασε έπειτα από έκρηξη που προκλήθηκε όταν τα φύλλα του ήρθαν σε επαφή με ηλεκτροφόρα καλώδια στη συμβολή των οδών Ηρώων Πολυτεχνείου και Θεσσαλονίκης.
Ο κ. Σμέρος τονίζει ότι πρόκειται για ένα πρόβλημα το οποίο υπήρχε εδώ και καιρό και, όπως χαρακτηριστικά σημειώνει, βρισκόταν «μπροστά στα μάτια όλων», χωρίς να έχει αντιμετωπιστεί εγκαίρως.
Βολές κατά της δημοτικής αρχής
Ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης ασκεί δριμεία κριτική στη διοίκηση του Δήμου Παλλήνης, αφήνοντας αιχμές για ελλιπή εποπτεία και αδυναμία διαχείρισης ζητημάτων καθημερινότητας.
«Πλέον ο κ. Αηδόνης εκτός από δήμαρχος είναι και αντιδήμαρχος Καθαριότητας. Πού να προλάβει;», αναφέρει χαρακτηριστικά, διερωτώμενος παράλληλα αν τα υπόλοιπα στελέχη της διοίκησης αντιλήφθηκαν τον κίνδυνο που υπήρχε στην περιοχή.
Όπως σημειώνει, η δημοτική αρχή φαίνεται να αντιδρά μόνο όταν συμβεί ένα περιστατικό, αντί να παρεμβαίνει προληπτικά για την αποφυγή κινδύνων.
«Αν περνούσε εκείνη τη στιγμή ένα παιδί;»
Ιδιαίτερη έμφαση δίνει ο κ. Σμέρος στο ζήτημα της ασφάλειας των πολιτών, θέτοντας μια σειρά από ερωτήματα σχετικά με τις πιθανές συνέπειες που θα μπορούσε να έχει το περιστατικό.
«Αν εκείνη τη στιγμή περνούσε ένας πολίτης από κάτω; Αν ένα παιδί από τον απέναντι παιδότοπο βρισκόταν στο σημείο; Αν η φωτιά επεκτεινόταν;», διερωτάται, υπογραμμίζοντας ότι η αποφυγή σοβαρότερων συνεπειών οφείλεται στην τύχη και όχι στον σχεδιασμό ή την πρόληψη.
Παράλληλα, κατηγορεί τη δημοτική αρχή ότι επιχειρεί να διοικήσει τον Δήμο μέσα από δημόσιες σχέσεις και επικοινωνιακές κινήσεις, αντί να δίνει προτεραιότητα σε κρίσιμα ζητήματα καθημερινότητας και ασφάλειας.
Καταστήματα χωρίς ρεύμα και πολίτες σε κίνδυνο
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης, το περιστατικό είχε ως αποτέλεσμα να κινδυνεύσουν πολίτες που βρίσκονταν στην πλατεία, ενώ επιχειρήσεις της περιοχής έμειναν χωρίς ηλεκτροδότηση για αρκετή ώρα μέσα στην καλοκαιρινή περίοδο.
Ο ίδιος χαρακτηρίζει τη σημερινή εικόνα της Πλατείας Γέρακα ως «τη σκληρότερη απόδειξη της εγκατάλειψης που βιώνει η πόλη», κάνοντας λόγο για «επικίνδυνη ανευθυνότητα» εκ μέρους της δημοτικής αρχής.
Ολοκληρώνοντας την παρέμβασή του, ο Κωστής Σμέρος απευθύνει δημόσιες ευχαριστίες στις δυνάμεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, της Ελληνικής Αστυνομίας και στα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ, τα οποία ανταποκρίθηκαν άμεσα στο συμβάν και συνέβαλαν στην αντιμετώπιση της κατάστασης.