Παρουσιάστηκαν οι δράσεις πρόληψης και αντιμετώπισης της βίας και της σεξουαλικής παρενόχλησης στους χώρους εργασίας
Με κεντρικό μήνυμα «Ως Εδώ» στη βία και τη σεξουαλική παρενόχληση στους χώρους εργασίας, πραγματοποιήθηκε στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων η απολογιστική ημερίδα του ομώνυμου προγράμματος. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν οι δράσεις που υλοποιήθηκαν για την πρόληψη και την αντιμετώπιση φαινομένων βίας και παρενόχλησης στο εργασιακό περιβάλλον.
Παρουσίαση των δράσεων του προγράμματος
Στην απολογιστική ημερίδα παρουσιάστηκε το έργο που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Ως Εδώ», με στόχο την ενίσχυση της πρόληψης και της αποτελεσματικής διαχείρισης περιστατικών βίας και σεξουαλικής παρενόχλησης στους χώρους εργασίας.
Οι δράσεις περιλάμβαναν εκπαιδεύσεις, πρωτοβουλίες ενημέρωσης και ενέργειες υποστήριξης, με σκοπό την καλλιέργεια μιας κουλτούρας σεβασμού και ασφάλειας στον εργασιακό χώρο.
Έμφαση στον σεβασμό και τις ίσες ευκαιρίες
Όπως επισημάνθηκε κατά την εκδήλωση, οι παρεμβάσεις του προγράμματος συμβάλλουν στη διαμόρφωση ενός εργασιακού περιβάλλοντος που προάγει τον σεβασμό, την ασφάλεια και τις ίσες ευκαιρίες για όλες και όλους.
Ο Δήμος Αθηναίων υπογραμμίζει ότι συνεχίζει τις πρωτοβουλίες του με σταθερή δέσμευση απέναντι στην πρόληψη και αντιμετώπιση κάθε μορφής βίας και παρενόχλησης, υιοθετώντας πολιτική μηδενικής ανοχής σε τέτοια φαινόμενα.
Μήνυμα συνέχειας από τον Δήμο Αθηναίων
Η ολοκλήρωση της ημερίδας σηματοδότησε την αποτίμηση των μέχρι σήμερα δράσεων του προγράμματος, ενώ παράλληλα αναδείχθηκε η ανάγκη συνέχισης των παρεμβάσεων για την προστασία των εργαζομένων και την ενίσχυση ασφαλών και συμπεριληπτικών εργασιακών χώρων.
Στην πρωτοβουλία συμμετέχει η αντιδήμαρχος Ισότητας, Δημοτικών Ιατρείων και Παιδικής Προστασίας, Μαρία Στρατηγάκη.