Ο δήμαρχος Πετρούπολης ευχαριστεί για το κύμα αλληλεγγύης προς συνταξιούχο δημότισσα και εξαπολύει νέα επίθεση κατά της εταιρείας διαχείρισης απαιτήσεων
Νέα παρέμβαση για την υπόθεση της συνταξιούχου δημότισσας Πετρούπολης, Αλεξάνδρας, πραγματοποίησε ο δήμαρχος Πετρούπολης Βαγγέλης Σίμος, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη του για το κύμα αλληλεγγύης που έχει εκδηλωθεί μετά την καταγγελία του Δήμου για τη στάση της doValue. Παράλληλα, εξαπέλυσε σφοδρή κριτική κατά της εταιρείας διαχείρισης απαιτήσεων και των funds, κάνοντας λόγο για πρακτικές που επιδιώκουν το κέρδος σε βάρος των λαϊκών νοικοκυριών.
«Με συγκίνηση δεχόμαστε τη στήριξη των πολιτών»
Σε δήλωσή του, ο δήμαρχος Πετρούπολης αναφέρει ότι από την πρώτη στιγμή που ο Δήμος ανέδειξε την υπόθεση της κυρίας Αλεξάνδρας, πλήθος πολιτών επικοινωνεί προκειμένου να εκφράσει τη συμπαράστασή του και να ενημερωθεί για τρόπους στήριξης.
Όπως σημειώνει, το κύμα αλληλεγγύης δεν περιορίζεται μόνο στους κατοίκους της πόλης, καθώς καλλιτέχνες που συμμετέχουν στις εκδηλώσεις του Θεάτρου Πέτρας έχουν εκδηλώσει την πρόθεσή τους να διαθέσουν μέρος των εσόδων των παραστάσεών τους για την ενίσχυση της συνταξιούχου.
«Ο κόσμος της αλληλεγγύης απέναντι στα funds»
Ο κ. Σίμος αντιπαραβάλλει, όπως αναφέρει, «τον κόσμο των λαϊκών ανθρώπων, της αλληλεγγύης και της ανθρωπιάς» με τον κόσμο των funds και της doValue, υποστηρίζοντας ότι οι τελευταίοι αντιμετωπίζουν τον ανθρώπινο πόνο ως ευκαιρία κερδοφορίας.
Παράλληλα, τονίζει ότι η τοπική κοινωνία της Πετρούπολης απορρίπτει τις πολιτικές που –κατά τον ίδιο– επιδιώκουν την ταχεία είσπραξη οφειλών χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες των οφειλετών.
Αιχμές για τη διαχείριση της υπόθεσης
Ο δήμαρχος Πετρούπολης χαρακτηρίζει «προσβλητική» την επίκληση από την εταιρεία της ύπαρξης ακινήτου στην Κεφαλονιά, υποστηρίζοντας ότι το συγκεκριμένο περιουσιακό στοιχείο συνιστά εγγύηση για την εξόφληση της οφειλής και όχι λόγο για την επιτάχυνση των διαδικασιών αποπληρωμής.
Όπως υποστηρίζει, η στάση της εταιρείας αποσκοπεί στην ταχύτερη δυνατή απόδοση κέρδους προς τους επενδυτές που εκπροσωπεί.
«Υπερασπιζόμαστε κάθε άνθρωπο που πιέζεται από τα funds»
Στη δήλωσή του, ο Βαγγέλης Σίμος επισημαίνει ότι η υπόθεση της κυρίας Αλεξάνδρας αφορά συνολικότερα τους πολίτες που βρίσκονται αντιμέτωποι με πιέσεις από εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων και επενδυτικά κεφάλαια.
Παράλληλα, ασκεί κριτική στις ευρωπαϊκές πολιτικές που, όπως αναφέρει, προωθούν την επιτάχυνση των πλειστηριασμών, ενώ απορρίπτει κάθε προσπάθεια κοινωνικού αυτοματισμού γύρω από την υπόθεση.
«Στο πρόσωπο της κυρίας Αλεξάνδρας υπερασπιζόμαστε κάθε λαϊκό άνθρωπο που δέχεται απειλές από τα funds», τονίζει χαρακτηριστικά.
Κάλεσμα σε συνέχιση του αγώνα
Ο δήμαρχος Πετρούπολης υπογραμμίζει ότι η πόλη προετοιμάζεται για νέες πρωτοβουλίες και κινητοποιήσεις, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι η συλλογική δράση μπορεί να ανατρέψει δυσμενείς εξελίξεις.
Παράλληλα, ασκεί κριτική στο ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, υποστηρίζοντας ότι διαμορφώθηκε διαχρονικά από κυβερνητικές επιλογές που ευνόησαν τη δράση των funds.
Κλείνοντας τη δήλωσή του, στέλνει μήνυμα συνέχισης του αγώνα και κοινωνικής αλληλεγγύης, τονίζοντας πως «κανένας δεν πρέπει να μένει μόνος απέναντι σε τέτοιες καταστάσεις» και ότι «οι πολίτες έχουν τη δύναμη να διεκδικήσουν λύσεις».