Ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στον Δήμο Παλλήνης σχολιάζει την παραίτηση της αντιδημάρχου Ασπασίας Τζιτζικάκη
Σκληρή κριτική στη δημοτική αρχή Παλλήνης ασκεί, με ανάρτησή του, ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Κωστής Σμέρος, με αφορμή την παραίτηση της αντιδημάρχου Ασπασίας Τζιτζικάκη, η οποία είναι η δεύτερη μέσα σε μία εβδομάδα. Ο κ. Σμέρος κάνει λόγο για διοίκηση χωρίς σχέδιο και συνοχή, υποστηρίζοντας ότι οι εξελίξεις επιβεβαιώνουν τη βαθιά κρίση που, όπως αναφέρει, αντιμετωπίζει η δημοτική αρχή.
«Αποχωρώ από μια αντίληψη διοίκησης που έχει εξαντλήσει τα όριά της»
Στην ανάρτησή του, ο Κωστής Σμέρος αναφέρεται στη δήλωση παραίτησης της αντιδημάρχου Ασπασίας Τζιτζικάκη, εστιάζοντας στη φράση της ότι αποχωρεί από «μια αντίληψη διοίκησης που έχει ήδη εξαντλήσει τα όριά της».
Όπως υποστηρίζει, η συγκεκριμένη αναφορά αποτυπώνει, κατά την άποψή του, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η διοίκηση του Δήμου Παλλήνης.
«Καταρρέουν με πάταγο. Καταρρέουν εκκωφαντικά. Καταρρέουν καθημερινά. Ο θεσμικός ευτελισμός της Διοίκησης Αηδόνη – Μερτύρη – Καρκούλια δεν έχει προηγούμενο στο Δήμο μας», αναφέρει χαρακτηριστικά.
«Η Δημοτική Αρχή δεν μπορεί άλλο»
Ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης σημειώνει ότι η παραίτηση της Ασπασίας Τζιτζικάκη είναι η δεύτερη μέσα σε διάστημα μίας εβδομάδας και υποστηρίζει πως δύο αιρετές γυναίκες επέλεξαν να εκφράσουν δημόσια τη διαφωνία τους με τον τρόπο λειτουργίας της δημοτικής αρχής.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η διοίκηση στερείται σχεδίου, στόχων και συνοχής, ενώ επικρίνει τη βαρύτητα που, όπως αναφέρει, δίνεται στη διαχείριση της εικόνας αντί της παραγωγής έργου.
Παράλληλα, τονίζει ότι δεν αντιμετωπίζει με ικανοποίηση τις εξελίξεις, καθώς –όπως σημειώνει– το κόστος το επωμίζονται οι δημότες της Ανθούσας, του Γέρακα και της Παλλήνης.
«Δεν χαίρομαι για όσα συμβαίνουν. Λυπάμαι, γιατί αυτός που την πληρώνει είναι ο Δήμος μας», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Κριτική για τη λειτουργία της διοίκησης
Στην ανάρτησή του, ο κ. Σμέρος υποστηρίζει ακόμη ότι η δημοτική αρχή, δυόμισι χρόνια μετά την ανάληψη των καθηκόντων της, εξακολουθεί να περιορίζεται σε εξαγγελίες χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα.
Παράλληλα, ισχυρίζεται ότι, σύμφωνα με όσα προκύπτουν από τις δημόσιες τοποθετήσεις στελεχών που αποχώρησαν από τη διοίκηση, οι αποφάσεις λαμβάνονται από έναν στενό κύκλο προσώπων.
Όπως αναφέρει, «η εμπιστοσύνη των πολιτών δεν είναι κάτι που χαρίζεται μία φορά στις εκλογές και μετά καταναλώνεται ανέλεγκτα για τέσσερα χρόνια. Η εμπιστοσύνη κερδίζεται κάθε μέρα, με έργο, με λογοδοσία και με σεβασμό σε αυτούς που τη δίνουν».
«Ανάγκη για μια νέα διοίκηση»
Κλείνοντας την τοποθέτησή του, ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης υποστηρίζει ότι έχει πλέον διαμορφωθεί η ανάγκη για μια νέα διοίκηση στον Δήμο Παλλήνης.
Όπως αναφέρει, απαιτείται μια δημοτική αρχή «με σχέδιο, με ομάδα και με όραμα», η οποία θα βρίσκεται στο πλευρό των πολιτών, προσθέτοντας ότι η πραγματική αλλαγή στον Δήμο αποτελεί ευθύνη της παράταξής του.