Προθεσμία έως 5 Ιουλίου 2026 για απομάκρυνση ομπρελών και ξαπλωστρών από τον αιγιαλό
Σε ελέγχους και παρεμβάσεις για τη διασφάλιση του κοινόχρηστου χαρακτήρα των παραλιών προχωρά ο Δήμος Πολυγύρου, καλώντας τους πολίτες να απομακρύνουν ομπρέλες, ξαπλώστρες και λοιπό εξοπλισμό που παραμένει μόνιμα τοποθετημένος σε χώρους του αιγιαλού και της παραλίας. Ο δήμος ξεκαθαρίζει ότι μετά τη λήξη της σχετικής προθεσμίας θα προχωρήσει σε απομακρύνσεις με βάση τη νομοθεσία.
Παρεμβάσεις για την προστασία του αιγιαλού
Ο Δήμος Πολυγύρου βρίσκεται σε διαδικασία ελέγχων και παρεμβάσεων με στόχο τη διαφύλαξη του δημόσιου χαρακτήρα των παραλιών, δίνοντας έμφαση στην απρόσκοπτη πρόσβαση των πολιτών στον αιγιαλό.
Στο πλαίσιο αυτό, απευθύνει έκκληση προς τους πολίτες να σεβαστούν τον κοινόχρηστο χώρο και να απομακρύνουν κάθε είδους εξοπλισμό που έχει τοποθετηθεί μόνιμα σε παραλιακές ζώνες.
Ο αντιδήμαρχος Πολυγύρου, Βασίλης Φαρδογιάννης, υπογράμμισε ότι οι παραλίες αποτελούν δημόσιο αγαθό και ανήκουν σε όλους τους πολίτες, τονίζοντας την ανάγκη προστασίας και διατήρησης του κοινόχρηστου χαρακτήρα τους.
Όπως ανέφερε, ο δήμος θα εφαρμόσει τη νομοθεσία «με συνέπεια και χωρίς εξαιρέσεις», με στόχο να παραμείνουν οι παραλίες ελεύθερες και προσβάσιμες για κατοίκους και επισκέπτες.
Προθεσμία έως 5 Ιουλίου 2026
Συγκεκριμένα, ο Δήμος Πολυγύρου καλεί όσους έχουν τοποθετήσει μόνιμα ομπρέλες, ξαπλώστρες ή άλλο εξοπλισμό στις παραλίες να τα απομακρύνουν έως και την Κυριακή 5 Ιουλίου 2026.
Μετά την εκπνοή της προθεσμίας, οι αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες θα προχωρήσουν στην απομάκρυνση τυχόν αντικειμένων που θα εξακολουθούν να βρίσκονται σε κοινόχρηστους χώρους.
Στόχος η ελεύθερη πρόσβαση στις παραλίες
Ο δήμος επισημαίνει ότι η συγκεκριμένη πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο της προστασίας του περιβάλλοντος και της διασφάλισης της ελεύθερης πρόσβασης των πολιτών στις παραλίες, ειδικά κατά τη θερινή περίοδο αυξημένης επισκεψιμότητας.