Για τέταρτη φορά μέσα σε εννέα μήνες άγνωστοι προκάλεσαν ζημιές στην παιδική χαρά της Άνω Πόλης
Στόχος βανδάλων έγινε εκ νέου η παιδική χαρά που κατασκεύασε ο Δήμος Θεσσαλονίκης στην πλατεία Καλλιθέας, στην Άνω Πόλη. Πρόκειται για το τέταρτο περιστατικό βανδαλισμού μέσα σε διάστημα εννέα μηνών, με τους δράστες να προκαλούν φθορές στην περίφραξη και στον εξοπλισμό του χώρου.
Ζημιές σε περίφραξη και παιχνίδια
Σύμφωνα με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, οι άγνωστοι δράστες έσπασαν τμήμα της περίφραξης της παιδικής χαράς και προχώρησαν σε βανδαλισμούς των παιχνιδιών, προκαλώντας νέες φθορές σε έναν χώρο που χρησιμοποιείται καθημερινά από οικογένειες και παιδιά της περιοχής.
Οι δημοτικές υπηρεσίες κινητοποιήθηκαν άμεσα προκειμένου να αποκατασταθούν οι ζημιές, ώστε η παιδική χαρά να αποδοθεί το συντομότερο δυνατό ξανά στους κατοίκους της γειτονιάς.
Παρέμβαση του Δήμου Θεσσαλονίκης
Με αφορμή το νέο περιστατικό, η διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά της για τις επαναλαμβανόμενες φθορές σε δημόσιες υποδομές που απευθύνονται σε παιδιά.
«Είναι αδύνατο να κατανοήσει κανείς γιατί κάποιοι επιμένουν να καταστρέφουν χώρους που απευθύνονται σε παιδιά. Εάν νομίζουν πως με τους συνεχείς αυτούς βανδαλισμούς θα υποχωρήσουμε, πως η παιδική χαρά που φιλοξενεί το χαμόγελο εκατοντάδων παιδιών και έχει εξελιχθεί σε σημείο αναφοράς θα κλείσει, κάνουν λάθος», αναφέρει χαρακτηριστικά η δημοτική αρχή.
«Δεν θα επιτρέψουμε την παρανομία ως κανονικότητα»
Στην ίδια ανακοίνωση, ο Δήμος Θεσσαλονίκης ξεκαθαρίζει ότι θα συνεχίσει να προστατεύει και να συντηρεί τον δημόσιο χώρο, παρά τα επαναλαμβανόμενα περιστατικά βανδαλισμού.
«Ένα είναι βέβαιο: δεν πρόκειται ποτέ να επιτρέψουμε την παρανομία να επικρατήσει ως κανονικότητα», τονίζει η διοίκηση του δήμου, υπογραμμίζοντας τη βούλησή της να διατηρήσει την παιδική χαρά ανοιχτή και ασφαλή για τα παιδιά και τις οικογένειες της περιοχής.